Výlety 1/2

Ahojte! :) 

Předem si musím posypat hlavu dvěma kýbly popelu - už mám výčitky, že jsem sem tak dlouho nic nenapsala.. Ale abych se měla čím pochlubit, musela jsem zážitky nejprve načerpat. A že se zadařilo!

Včera mi odletěla návštěva č. 2, táákže posledních jedenáct (nakonec vlastně třináct) dnů bylo dost hektických. Příjemně hektických! :) Párty ve škole, procházky po Bordeaux, výlety do okolí, slavení mých narozek, večerní beerpongový dýchánek u kamaráda, dvě prezentace do školy a navíc se na Quinconces usídlil obří lunapark! Vše se zvládlo, vše paráda :)

Výletování 

Demokraticky jsme se rozhodli, že si na dva dny pronajmeme auto přes drivy.com a ukázalo se to jako šikovná volba! No, demokraticky. Martin chtěl auto půjčit na jeden den, já chtěla na dva dny .. jaký byl asi výsledek? :)

Bordeaux je sice město poměrně velké a jeho sláva se hvězd skutečně dotýká, ale centrum máte prošmejděné za pár dnů a hlavně už jsem se na poznávání okolí těšila skoro stejně obrovsky jak na mého návštěvníka samotného, se kterým jsem tu toho chtěla procestovat co nejvíc! Na první den jsem naplánovala trip do "rebel beauty" La Rochelle - přístavního města s jedním z největších akvárií v Evropě a po cestě jsme to vzali přes citadelu Blaye.

Druhý den dopoledne jsme vyrazili do dokonale jarního St. Emilionu a odpoledne na dunu Pila, odkud jsme odjížděli až při západu slunka. Ach. :D

A sypu si na hlavu třetí kýblík popelu - pardon že jsem dnes tak strohá, ale moc času nemám ani dnes. Tentokrát z méně příjemných důvodů - seminárky, kam se podíváš. Takže přidám jen obrázky z cestovatelského dne č. 1 a ukecanost, fotky ze St. Emilionu, z duny a dalších míst si nechám zase na příště. Kdo si počká, ten se snad i dočká! Sama jsem zvědavá! :D 

Teď už to nechám více-méně na obrázcích, protože stejně jako Raffaelo řeknou více než tisíce slov! :)

Citadela Blaye











Náčelník!

La Rochelle











Akvárko La Rochelle





V minulém životě jsem asi byla medúza,
jinak si nedovedu vysvětlit, proč mě tak fascinují :))



Želváci





Džangl lajf

Jo a ještě! Po cestě domů jsme projížděli významným městem:


..a taky jsme na širém oceánu viděli pevnost Boyard, čímž se Martinovi splnil jeden z tisíců jeho klukovských snů! :D

Přesně tááám je pevnost Boyard!
A taky otec Fura, Paklíč, Pačes, spousta tygrů a zlatých mincí. 
:D

Další část fotek se budu snažit doplnit co nejdřív! :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko - Phuket a Phi Phi

Mangkhut ..nebo tak nějak

Rozcestovaný *2017*