Jak Bětka ve Francii k vaření přišla

Vzhledem k tomu, že se z různých stran dozvídám obavy o moje zdejší stravování (ale upřímně, já se moc nedivím, ja a vaření nikdy moc nešlo k sobě :D), u mého kochání nad dnešním kulinářským výsledkem jsem usoudila, že této "problematice"  musím věnovat aspoň pár řádků!

Když jsem na začátku někomu řekla, že jsem se rozhodla vyrazit na Erasmus do Francie, odpověďmi mi v 90 procentech případů byly poznámky typu "Proč zrovna tam? Vždyť je tam plno atentátníků!" a "Francie? Tak to už tě asi neuvidím, vždyť to tam je samá bomba!" 

... no, tyto události sice neovlivním, takže když to bude mít přijít, tak to holt přijde (a nezáleží, jestli jsem zrovna v Montrealu, Bordeaux, Mnichově nebo Brně), ale myslím, že mnohem větší riziko je, že tu umřu na předávkování rýží nebo banánem. Nebo rýží s banánem.

Protože jednou, poté co se mi nechtěla umývat pánvička na smažení (vrchol lenosti, uznávám), jsem se rozhodla, že z mého oblíbeného mixu banány + vajíčka neudělám tradičně palačinky, ale zapeču si to s rýží. Hokus pokus a vyšel z toho skvělý recept! :D

Dneska jsem zvýšila dávku (abych to jako minule nesnědla za jediný večer) a vyšel mi z toho výborný rýžovo-banánový "chlebík". Mňam!

Uznávám, že nejdřív se to tváří jakože nic moc..



..ale za výsledek se musím pochválit! :D

Spolubydla výtvor honosně nazvala "cake" :D A pak se zepala, jestli je to "traditional Czech food" ... Well, not really :D

Asi začnu psát recepty do lifestylových časopisů :D



Teď jsme se se spolubydlící a jejím kamarádem pro změnu pustili do zeleninového ratatouille, lasagní a salátu, které vytvořili (ok, lasagně byly od mamky spolubydlící) a jako dezert jsme si dali hruškový kompot a můj chlebík (takže cíl,  že ho oproti minule nezbaštíme během jednoho večera, nějak nevyšel :D). A taky víno nesmělo chybět - červené samozřejmě, jsme v Bordó! :) 


Táákže i kdybych tu někdy náhodou strádala hlady (což se nestane už z důvodu, že Carrefour mám hned za rohem a menza taky vaří dost dobře), nebojte, otevřu ledničku, smíchám různé dobroty a zas si něco vymyslím. :) Hlady netrpím!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko - Phuket a Phi Phi

Mangkhut ..nebo tak nějak

Rozcestovaný *2017*