To už jsem tu měsíc??

Ahoj :) Poslední dobou trávím nejvíc času ve škole (i v sobotu..) a jinak se tu nic výjimečného nestalo. Teda, určitě stalo, jen jsem zrovna byla někde jinde :) Tak nechám jen pár postřehů:

1. Koukám na kalendář, který hlásí konec ledna.. To už jsem tady vážně tak dlouho?!

2. Za celou tu dobu tu bylo asi jen 9 dnů, ve kterých bylo fakt krásně. Což, řekněme si na rovinu, není to, co člověk od Bordeaux očekává! :D Angličané že si stěžují na jejich upršené počasí? No, mám pro ně radu: Pokud toužíte po změně, nevolte Bordeaux v tomto ročním čase. Aspoň ale přidám několik fotek z těch pár nádherňajsů:

Église Saint Louise
(kostel sv. Lojzy .. nebo Ludvíka? :))

Nemůžu najít název, ale je paráda, když se něco takového
objeví zpoza mini uličky, kterou si zrovna vykračujete :) Na to ze Zlína nejsem zvyklá 
:D

Rue Notre Dame

Rue de la ... whatever

Západ slunka z mého balkonu :)

3. I po měsíci zůstává jediným jazykem, ve které dokážu být dostatečně ukecaná, jen a jen čeština. Což tu nikdo neocení. :-/ :D

4. Absolvovat některé předměty bude asi sranda - třeba ten, ve kterém máme vymyslet novou makroekonomickou strategii pro námi vybraného kandidáta na nového prezidenta USA. V týmu jsme se zatím shodli jen na tom, že nechceme Trumpa. :D Ale teď přemýšlím, že kdybychom mu vymysleli nějakou brutální kampaň, za odměnu bychom od něj mohli čerpat výhody třeba v podobě exkluzivního ubytování v nějakém z jeho hotelů..? Néé, zůstaneme neúplatní!

5. Mé děti budou mít mezinárodní jméno. Pro učitele jsem Elzbeta nebo Elbéta, pro děcka klasicky Betty. :)

6. Teď něco k jídlu: můj kuchyňský skill je lepší a lepší!

Pečení cookies! Jak jinak, než banánových :)
Ovesné placky s různýma dobrotama

7. Dijonská hořčice hravě strčí do kapsy i moje oblíbené chili! Mám pikantní jídla hodně ráda, ale dijonská je už na jiném levelu :D Nebo jsem možná jen narazila na nějakou extrémní. To by mi bylo podobné.

8. Nemíchejte vanilkové sojové mléko s přírodním sojovým mlékem, pokud z nich nechcete mít do rána kyšku podezřelé konzistence.

9. Je tu šíleně levný obchod - HEMA! Seženete tam vše, od jídla (konečně jsem sehnala ovesné vločky) a hrníčků, přes ručníky a elektroniku až po svíčky anebo dětské oblečení. A všecko stylově krásné! :) Myslím, že mamka by ocenila zejména to, že tam jde koupit spousta dóziček všech velikostí a barev, a to fakt výhodně :)) Asi otevřu pobočku v Česku a začnu vydělávat těžká €ura!

10. Chtěla jsem mít kulaté číslo, ale žádné "zadesáté" mě nenapadá...

11. Ale napadlo mě "zajedenácté"! Děkuji za pochvaly blogu, moc mě to těšííí!! :) :-*

Vše olrajt a jedeme dál! :)

12. Jo a za leden jsem tu nachodila přes 77 km! :D Už se nemůžu dočkat, až si zítra konečně vyřídím šalinkartu..


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Thajsko - Phuket a Phi Phi

Mangkhut ..nebo tak nějak